happy happy

Tänk vad livet kan svänga fort ibland. För en månad sen så hade vi precis varit på g-festen och mitt största problem var att mobilen vägrade ge ett ljud ifrån sig. (...eller ja, typ) och nu, igår iaf, så var hela mitt liv bara katastrof. ALLT har verkligen gått åt helvete på sista tiden, och idag är första dagen på mycket länge som jag mådde så jävla bra. Lagom till dess satte ju vårvädret in på riktigt också, strålande :)

Idag alltså: Klockan 10 var min position skolan och vågföning stod på schamat. Hatart, men det börjar gå bättre :p Sedan hade vi en lektion, och sen hem o plugga. Fick lite gjort iaf, sen var det klippning för hela slanten :p Det gjorde mig 500 spänn rikare idag, så jag har bestämt mig för att skämma bort mig med både de inspanade partystövlarna och de lite mera vardags :p Uj uj uj, va fräck jag är :p Hoppas de finns i rätt storlek nu bara.

Och ikväll var det ju hockey istället för grey´s, yes! Jag gillar inte det längre och annars får jag inte se top model. Tittar på det just nu, dom är ju så störda ;) Haha och fan va sugen man blir på dom stylingarna hörrni ;) 

Dagens låtar: Julie moment's bliss  - ? och hinder - bliss. Har inget att göra med att de heter lika, de är sjukt bra bara! :p

Fan va segt att sluta 4 på fredag då, hade börjat vant mig vid ett nu¨... Jaja :p

love

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja du Linnea tänk vad livet kän ändras fort! Bra jobbat idag och hoppas det gick bra på stan med biljetterna ! :) Boxning nästa vecka! puss

2008-04-18 @ 21:43:09
URL: http://linneaskalberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0