kill me

Fan vad less jag är. Kan det här bara dööö, allt som händer just nu går åt helvete. Utom det som kanske i slutändan är viktigast, även om det är svårt att se något ljust idet nu: skolan. Eller, iaf frisör. De andra ämnena går inte så strålande, pga min missade vecka, och att vi har fått matte B beviljat om det är klart 30 maj. Jag har gjort 4 sidor. Kul. Men som sagt, frisör. Det går bra. Kunderna blir riktigt bra nu ett tag, börjar lossna med dockövningarna också. Plus att jag har kommit på en bra idé till min modestyling, behöver bara ett godkännande från modellen. Som inte vet att hon ska vara modell än. Men ändå :)

Du gör naturligtvis som du vill om du väljer att lita på mig eller inte. Men jag tror att du förstod att jag var ärlig när jag ringde, och att jag inte kommer att ändra mig.

Vill bara säga att mina älskade vänner betyder hur mycket som helst just nu, eftersom det mesta går åt helvete, men en sak, den största saken, kan ni inte förstå. Så försök inte sätta er in i det, hur mycket jag än uppskattar att ni försöker. Den enda person som skulle kunna hjälpa mig i det här är det mitt eget fel att jag inte har vid min sida nu...

Långhelg har vi haft nu då, kanske inte skitbra timing på ett sätt, men fick väldigt mycket gjort vilket var välbehövligt! Läxor, städning och klippningar undanstökade som det lätt blir att man skjuter upp annars.
Lite panic inför nästa helg, hoppas hoppas hoppas att det löser sig.

Guud va du är söt :) Du dyker alltid upp i mitt liv när man minst anar det, tack :)
Och du då, galning! Call me, jag har nåt som du vill ha... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0