Materialkunskap

Vi är så jävla seriösa i våran grupp =) Kajsa, Sanja, Erika och jag, kan det fungera? Haha nja, vi har mycket idéer iaf, och jag får väl försöka hålla ihop det lite :p Sitter här o lodar lite istället, tänkte köra plugg ikväll (efter boxning med Linnea) och framför allt i helgen :)

Ringde ett välbehövligt samtal igår, kändes väldigt bra. Fick lite problem lösta iaf. Mitt liv kan ju inte bli sämre nu, så det känns bra... For what it's worth.

Det handlar inte om dig, jag lovar. Det är mellan oss och det är vi som måste lösa det. Förlåt att du blir indragen och att det känns jobbigt för dig, men försök att inte bry dig. För det är inte om dig vännen :)


Min högsta önskan i detta nu är att du bara skulle ringa, eller att jag skulle ringa dig, och det skulle vara som vanligt. Jag vill vara där för dig nu...

Kommentarer
Postat av: K A N D I

Hur smart är din höger fot? Testa den i min blogg ;)

2008-04-10 @ 12:56:50
URL: http://kandismode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0