nummer 2

haha, 2 inlägg idag, va duktig jag är :p

Boxningen gjorde mig lika död (och lite till) som jag hade räknat med, fan va jobbigt det är. Helt annorlunda än på friskis faktiskt :o Och för att inte tala om styrkan, det är pinsamt alltså. Grabsen har inte lite muskler där inte, ojojoj :p Hallå träningsvärk för mig, sammanfattar vi det med. Lite lugn träning imorrn måste nog bli av om jag ska kunna röra mig. Cykla till skolan typ :)

Sen blir det samhällsprov som jag kommer få ig på, får satsa på svenskan till på torsdag istället... Efter det ska jag klippa Flower också. Roligt att träffas lite :) Och på onsdag är jag ledig, låter som att det blir plugg och planera styling hela dagen då? Yes please.

You're the kind of friend who always bends when I'm broken
Like remember when
You took my heart, and put it back together again



Nu blir det sängen iaf, kommer va död imorrn. Huvudvärk känner jag redan nu också. Tacka Gud för alvedon, jag är skyldig uppfinnaren av det, big time :p Natti <3



Kommentarer
Postat av: mikaela

jävla alvedon-knarkare! ;D

2008-04-22 @ 09:35:05
URL: http://millimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0