skolan

vi ska ha gesällträning nu snart, på herrdockorna, kul att min är hemma då. Kul att jag ger fan i det också, orkar inte bry mig.
Idag är en sån här dag när allt går fel. Vaknade 05.40 imorse fast kolckan ringer vid 7. Bra, skitkul. Jag som är så utvilad liksom, not. Kunde inte somna om, men tydligen så gjorde jag det till sist för sen hörde jag inte ens kolckan. Så Matilda kom in en kvart innan bussen går och väckte mig. Sen har vi haft samhälle och engelska vilket tack o lov inte var så ansträngande. Men ändå. Och nu, frisör. Får se om det b lir löshår sen kanske, eller om jag ska vänta nåra dar. Trivs rätt bra med det korta än så länge, så man får ju utnyttja tillfället :p Inte ofta man gör det...

Jag hoppas hoppas hoppas att du finns vid min sida, egentligen. Eller, jag vet att du gör det, men frågan för mig är om du har lust att vara det efter allt? Ingen är mer tacksam än jag if that's the case....

Bilder från fuerteventura finns på kakis bilddagbok! Ge mig det igen :D

Nej, nu har jag ett viktigt mail att svara på innan vi börjar =) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0