Visningsdagar =)

Det har verkligen varit en lång dag, har nyss kommit hem nu och åkte före klockan 8 imorse. Första stoppet var svenskaprov som jag hade pluggat verkligen nada till, så det blev ju som det blev.
Sedan hann vi med lite planering och träning inför nästa lektion som var materialkunskapsredovisning. Långt ord... Jag, Sanja, Erika o Kajsa har jobbat med schampo, balsam o inpackning så det pratade vi om. Helt okej får vi i betyg om vi får säga det själv ;p

Och efter det drog den stora planeringen och iordningställandet igång inför stylingen, som förmodligen är den roligaste av alla eftersom det är visning efter. Jag hade min kära vän Filippa som modell på temat Romantic. De andra ingångarna var School's out och Disco. Filippa var så duktig, och det blev så bra och det var så jävla roligt! Och det var inte ens nån som ramlade på trappan som inte var väärldens stadigste ;) Så dagens tack går till Filippa o Vero Moda för klänningen vi fick låna =)

Och imorgon är det visningsdags igen, Makeup Store står för sminket och några tjejer i klassen för håret. Det ska bli roligt men lite nervöst antagligen, ca 40 modeller tror jag det blir. Lördag har faktiskt också visning på schemat, men nu får jag inte vara med :p Popcorner har 10årsjubileum, så då blir det att titta på :) Så det blir tre roliga lärorika dagar det här ;D

Tears on my pillow 'cause your love is wicked
Cry me a river 'cause your love is wicked
(Your love is wicked)
Friends come around say your love is wicked
But the kisses way you give don't you know it's wicked?
(Your love is wicked)

Kul att dom spelar i Gävle, kul att dom spelar på krogen i Gävle 30/4, kul, så jävla kul att jag fyller 18, i sommar!
OCH en till sak, som är kul, som jag har glömt att förmedla till mina kära bloggläsare, är att jag var såå jävla nära i fredags. Jag åkte ju som sagt tåget till Bollnäs istället, och där skulle jag få vänta på bussen, så då tänkte jag ringa, men nej. Självklart lyckas du, i Kilafors! Det är 10 minuter kvar då! Ååååååå oflyt.

Annars så är mitt liv för tillfället ganska perfekt. Och det är vårväder hörrni, det är fan varmt att cykla hem halv 11 på kvällen :) I like it.

Nu, sova! <3

Kommentarer
Postat av: erika

mm,gick ju bra på redovisningen trots allt :) och visningen gick över mina förväntningar bra faktiskt :) riktigt roligt! :)

2008-04-24 @ 23:52:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0