Första dagen på sista året

Japp, så var den avklarad. Jag har nu gått en dag på mitt sista skolår, och mitt sista sommarlov är över. Det har egentligen inte hänt så mycket men det har ändå varit roligt och man har ju iaf gjort mer än under skolåret =) Höjdpunkten måste ju vara Rättvik och att äntligen bli 18 ;D

Nu skulle jag egentligen ha varit på Tranan, men eftersom mina kära klasskompisar inte ville åka så sitter jag hemma i Gävle istället. Man kan ju inte komma bakis ensam andra dagen ;P Haha, men jag förstår er brudar, vi spar på det. Får tagga helgen istället, vad det nu blir då. Det är ju strömmingsleken! :D

Hur ska jag veta hur det är? Du är omringad av tre lögnare, så hur ska jag kunna lita på att nåt av allt jag hör är sant?
Helt ärligt, så kan jag säga att även om allt skulle vara sant så spelar det ingen roll. Bara för mina egna tankar och mitt eget ältande, men skulle du stå framför mig så skulle jag le och vara trevlig, bara för att vända om och gå. Och jag skulle inte vända mig om och jag skulle inte ångra mig. Det är liksom ändå... inte samma sak. Längre.


Fan hörni, vi skulle ha tagit tillfället idag ;) Det hade kunnat bli intressant ;p


Oooooch vad är det som händer!? Hur, när och varför blev det såhär? När jag precis har klarat upp den ena viktigaste delen av mitt liv, då börjar nästa. Jag orkar inte. I'm nothing without you, det vet ni ju! Och som sagt, du var den sista man trodde skulle förändras åt det hållet.... Hoppas du inser en dag vad du var och vad du har blivit. Och skillnaden.

Okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0