Orbaden with the Elite

Japp, tredagarskurs med HvF3 genom facket Handels på Orbaden Spa & Konferens ! Och yes, vi får använda spaanlägningen ;D Kursen började idag (med typ sjutusen fikauppehåll) och det var faktiskt riktigt intressant på de första passen. Det är ju viktigt såntdär ;)
Nu sitter vi på hotellrummet och nööördar. Vi hittade ett internet till och med ;) Jag, Empa o Kajsa lyssnar på alla gamla Westlife-klassiker, haha lite sentimentala :p

På fredag har vi praktik men eftersom det inte är riktigt klart vart jag ska vara så får vi väl se vad som händer. Vi kommer ha det varje fredag hela året så det är ju ganska viktigt att det blir bra :p


Anna Camilla Myhr Burefjord
Nu har vi börjat skolan igen och allt kommer bli annorlunda än dessa underbara sommarmånader. Men efter det gågna året vet vi ännu lite mera vart vi har varandra, så det fixar sig. Vill bara säga att jag saknar dig redan och att du alltid kan komma till mig om du vill och behöver.
Nothing in this world can tear us apart <3

Helgen spenderades i söderhamn på fedag med micki, förfest hos kikis med en massa folk. riktigt trevligt måste jag säga, fast vi kom lite sent :p lördagen blev det ljusdal och statt, skalman lyckades ju övertala mig ;) Också väldigt roligt :) Så tro inte att det är slut ¨på festandet för att sommaren är över, vi kör ändå vi! På lördag vankas klassfest på brynäs, i TREAN ;) så nu kan vi ju bjuda lite folk också ;p haha.

Okey, maybe I'm not exactly over it. But I will be. Promise ;) It's only thoughts now anyway, I woudn't put it into an acctual action.


Och duuuuuu då. Jag har ändrat mig. Försvinn.


heeejdå







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0