Ahaa ;)

2 inlägg på en dag, grattis till mig! Till micki o frida iaf ;)

Idag har jag äntligen pallrat mitt ass ner på stan och shoppat lite välbehövliga o roliga saker. Jag ääälskar när saker är välbehövliga OCH nödvändiga, vilket icke är alltför ofta ;) En skinnjacka och ett par stövlar blev det, plus att jag har två presentkort kvar att utnyttja. Då kan det få bli en tröja... smink... behöver säkert nånting mer. Ett par häftiga leggins kanske :p
Och idag har jag även köpt en mobil till min kära syster, men ack va ni bedrog er, hon får betala den själv! En rooosa, är det inte orättvist så säg.

Idag har söta marre makrill satt i mitt löshår på mig, very nice, nice :)  
Men det måste fixas lite imorgon, för tillfället kan jag inte sätta upp det riktigt bra och då komemr jag avlida sakta men säkert. Jaja, det blir nog bra :)

sooo long, jag är fattig men äger äntligen min snygga outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0