fula ord fula ord fula ord

... passar sig inte på en överskrift, men det skulle jag väldigt gärna vilja få ur mig nu. Haaaatar det här, cp datorn funkar ju inte. Bra när internet funkar, men varken usb-minnet, mp3:n eller musiken fungerar. Upplagt för plugg? Knappast. Jag som har 70 000 saker nu, helvete. Jag som skulle vara duktig, men det känns liiite tungt att börja om på en hel jävla uppsats som jag ändå har skrivit en gång. Det värsta är att jag måste göra den där skiten. Jaja, får väl börja på speechet då eftersom vi inte fick skitlång tid på oss till det nu heller. Ska bara dampa av mig lite först, andas, och beskriva min dag så kanske jag kan göra nåt vettigt sen. :p Fula ord fula ord fula ord.

Ja. Idag ringde min klocka 06.30. Min buss går 07.50. Jag har gympa första timmen, ska inte sminka mig, inte fixa håret, inte ha något jobbigt klädval. VARFÖR ringer min klocka en timme och 15 min innan jag ska gå då för?! Bra start på dagen. Låg iaf kvar till 7 då jag masade mig upp och började fixa lite. Blev dock klar på en halvtimme så jag satt och... satt en kvart. Jaja, skit samma. Missar inte bussen idag iaf :p

 Sedan hade vi självklart ingen gympa, utan bara genomgång. Men jag o Skalman o Lina o Kajsa spelade badminton iaf, det blev rundbadminton till sist. Ganska jobbigt på tre pers (Kajsa strejkade :P) så det blev en liten dusch där också. Sen samhäll, lugn planeringslektion där med (Jag älskar början av terminerna ;)) och efter det en o en halvtimmes lunch. Trevligt trevligt. Och skoldagen avslutades med textil där vi testade lite batiktryck :O Haha. Men hemfärd blev det icke, jag o Kajsa körde lite egen hårvård. Dock fick vi betala den :p Så nu blir det löshååår fort som fan. Dör om det är fel färg igen, då sätter jag i det ändå. Faktiskt. Och efter det gymmade jag med Ammi. MYCKET välbehövligt, men ack så stel jag kommer vara imorgon. Har typ inte tränat på 2 månader under praktiken, och så blev det lite hårdkörning nu :P Men det är skönt det :)

ja... och nu blir det alltså speech fanskap o plugga på. Jobbigt. Fattar INTE varför jag gör det egentligen, för jag har vg och man kan inte sänka sig. Men jag har liksom gett mig fan på att jag ska ha mvg i engelska b. För engelska... är det enda ämne som jag har haft mvg i sen vi började få betyg. Tyvärr bröts trenden i engelska a pga lite missförstånd, så nu är det revansch. Som fan.

Nu ska jag först av allt ringa till Frida my darling, för henne är det riktigt synd om just nu. Jag hatar er, ni är störda i huvudet. Så nu ska vi dampa lite, sen blir det pluuuugg. Fan. Fula ord fula ord fula ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0