Helgen :)

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, blir mest att man läser om alla andras liv :p

Men nu ska jag iaf berätta om min helg för den var ovanligt händelserik efter de seeega praktikhelgerna där man dog av tröthet varje fredag. På spåret tre veckor i rad eller hur erika :p

I fredags åkte jag hem efter skolan och träffade the family lite grann, och sen blev det bussen in till stan. Till Milla, Madsen, Anki, Billie och Cassandra, då gick vi först och åt mat på amore vilket var uppdaterande och mysigt :p Sedan tillbaka till lägenheten där det dock slutade med lite fest. Inte riktigt den tjejkväll vi hade tänkt oss, men det var roligt ändå :) Sen skjutsade Anders mig o Milla ääända till bussen :p, 20 över 12 för ovanlighetens skull. ganska skönt att komma hem då iaf. Var oerhört roligt att träffa tjejerna igen, i've missed ya!

Lördag. Jag och sis Signo var ensamma hemma med lilla hunden, så med lite godismuta till båda två tog vi en prommis till Konsum. Lite långt i kylan o blåsten, men vad gör man (Signe) inte för lite godis. Jag var faktiskt duktig och köpte endast telefonkort. Älskade gratis sms ;)
Sedan blev det hemfärd och efter uppvärming i tvsoffan bylsade jag på mig alla kläder igen (långkalsonger, två par mjukisbyxor, sockor och strumpor, 3 tröjor och skidjackan. Dessutom vantar, mössa och halsduk. Tro mig, det blåste kallt :P) och knallade upp till min kära vän Ferner! Dit kom även kära Kristus och vi planerade spanienresan lite mera.

Allt var frid och fröjd med tågbiljetterna tyckte vi, men tydligen blev det fel också! Herregud, jaja. Det löser sig iaf :) Fast för en gångs skull var pakterna upplösta och ombytta, det brukar alltid vara the blondies som är i underläge mot oss lite smartare (och snyggare) brunetter, men nu var vi en av varje i åsikterna :P Jaja, det löser sig som sagt :p Det ska bli sååååååå jääääävla kul att åka med mina allra bästa vänner i hela världen, men tyvärr så missar jag essential looks visningen by schwarzkopf. jaja, shit happens ... :/

Söndag idag då, vaknade och segade hos ferner, sen åt vi frukost och segade lite till :p efter det åkte jag til jessica o klippte henne och en till tjej. ´Sedan återstod skjuts till bollnäs där vi ficvk vänta på tåget i 45 minuter, sen tog det ganska mkt längre tid ään vanligt att åka pga vädret. Så när jag väl kom till gävle orkade jag inte vänta på min buss, utan tog nummero 1, och fick då gå från statoil i detta jäkla väder. det regnade här, och imorse var det 14 grader kallt hemma! ojojoj, vädergudarna har verkligen beslutsångest iår... :p
På vägen hem ringde min vän marre och berättade lite saker, man kan ju få cpryck för övrigt! Trodde verkligen inte det om dig, inte igen. Logik, someone? :/ 

Nej nu ska jag sova. Idrott första lektionen imorgon, måste vara pigg :p Ska förmodligen köpa färg också så jag hinner göra slingor på min granne imorgon kväll. Veckan blev ju inte riktigt som jag hade tänkt nu när vi hade studiedag på onsdag. Onödigt tycker jag, men men :p Sen till helgen blir det ahaa hasselaaaa igen :D Åka lite slalom, med lite fler backar öppna än senast får jag verkligen hoppas ;) Roligt! Nej vi hörs puss o godnatt <3
 

Kommentarer
Postat av: mikaela

jaa du det var verkligen dags för uppdatering ;) jag vill ju läsa om ditt liv också! syns imorn babe

2008-02-04 @ 00:03:17
URL: http://millimic.blogg.se
Postat av: Marre

Ja du gumman, man funderar väldigt mycket på vad som händer:/ Jaa skriv oftare dig vill jag läsa mer om;)

2008-02-05 @ 15:39:50
URL: http://maaareee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0