Kundpass nr 2

ska jag ha om typ 2  och en halv timme. Jag har fridas permanentkund fast idag blir det klipp o färg. Och jag har faktiskt haft henne en gång innan också :)

Efter skolan blir det gym, kanske med Marre o Micki? Annars går jag väl kanske själv, fast det är oerhört tråkigt. Vi får se :p Och sedan blir det hem och äta och sedan ska jag klippa Sandra :) Får se om det hinns med lite Gosip Girl, det är ju faktiskt väldigt bra :)

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra i helgen ändå. Får se hur det blir med allt, men eftersom jag har typ 70 miljoner saker att göra kanske det blir lite som måste ställas in. Min planering är bra men inte alltid hållbar.
Däremot skulle jag behöva "göra det där" för annars veet jag att det kommer sägas en hel del not so good saker. Men det beror naturligtvis också helt på vilka som blir engagerade. (Ursäkta att jag inte är så tydlig, men eftersom jag inte riktigt vet vilka som läser så kan jag inte skriva så mkt bättre :p) Jaja, det hela känns iaf bara som en stor uppoffring från min sida så jag tror jag skiter i det. Varför ska jag göra det fast jag egentligen inte vill, bara för att göra nån annan glad?

Idag har jag iaf skrivit ut min frisörhistoria uppsats, så nu ska den bara lämnas in så är jag av med skiten! Weeei ;D

NU engelska, see you later

Kommentarer
Postat av: mikaela

tror du verkligen att du kan få med mig på gym ;) nää du jag ska hem, äta och sen sooooova :D

2008-02-12 @ 15:05:03
URL: http://millimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0