Kundpass nummer 1 =)

Aaaaaa jag har min första permanent på det första kundpasset 2008 om en timme. Läskigt. Men det kommer nog gå bra tack vare mina söta Annelie & Mic =) Tack till dom!

Annars så... Har jag haft en lite halvkonstig dag. Började dagen 06.50 genom att springa ut och jaga hästar runt hela vannsätter. Var ju hemma igår pga studiedag (som spenderades med början på tisdag med kikki och översovning där, sedan plugg plugg plugg och till sist östluund) och så åkte jag ner igen imorse. Det är ju rustningskaos i mitt andra hem, kanske har sagt det men ändå, så jag håller mig borta så mycket det går :p Haha!

Ja, och sedan var tåget ersatt med buss till gävle! Orkaa, men det gick ganska bra ändå. Tog ungefär en timme och annars tar det 45 min så det var ju inte disaster. Kom typ 10 min försent bara.

Imorgon har vi stora inlämningsdagen, med alla apu uppgifter. Har skrivit klart arbetsmiljöanalysen, så jag ska bara fixa till den med framsida och så ikväll. Frisörhistorian är dock inte alls klar, men den skulle tydligen bara va en sida. Så det ska jag nog kunna få ihop ikväll. Känner att jag skiter i betyget på den så bara jag får ihop nåt som är inlämningsbart så får det va bra sen =)

Saknar saknar saknar, vill att allt ska vara som förut. Ibland känns det bara som att jag skulle vilja gå i nian på bergvik i hela mitt liv. Vad hade vi för problem då?! :p

Im gonna trade this life for fortune and fame,

Kommentarer
Postat av: Frida

wow TVÅ uppdateringar på EN dag. Måste vara rekord ;)

2008-02-08 @ 09:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0