vanlig vanlig onsdag

Idag har jag varit i skolan ett tag och äntligen tagit tag i mia gamla portfolioarbeten från förra terminen. Så nu börjar det bli lite ordning, eller det skulle ha blivit om nån jäkla skrivare hade fungerat! Jag hade också en svenskalektion somi stort sett var frivillig, men eftersom det är rustningskaos hemma, jag inte hade nån lust att sitta i Marres lgh själv och jag precis var klar till den började, så valde jag att gå på den lektionen. Det var ganska bra att få lite översikt om allt till inlämningsuppgiften.

Och efter min långa och ansträngande skoldag åkte jag hem och färgade håret på min granne Anna och klippte hennes man Niklas. Hann med lite bus med småtjejerna också, och jag blev slagen av  en 6-åring i nintendo wii. Känns bra. Jaja, får träna på det där, kul var det iaf :D

Nu har jag lite beslutsångest, men jag tror jag ska sova hemma i kaoset inatt. Det är lika bra, måste packa med mig en massa saker imorgon. Och nu när 5an funkar så kan jag ju se Grey's anatomy, så då överlever jag nog kvällen! =)

Fick ett very sweet sms idag, det var roligt :)

sooo long


Kommentarer
Postat av: Lina

Wii är så jäkla kul! :D

2008-02-20 @ 19:58:13
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Anonym

men din seeeeeeeeeegs, uppdatera bloggen oftare ;)

2008-02-25 @ 21:09:42
URL: http://fraaajd.blogg.se
Postat av: mikaela

dååålig du är på att uppdatera, din buse ;)

2008-02-27 @ 19:18:17
URL: http://millimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0