Explain

Koder, det blir ju så mycket roligare att skriva då :) Ni som inte är särskilt insatta i mitt liv fattar inte så mycket av dessa små inlägg kan jag meddela, så ta inte saker för givna. Oftast kan allt betyda flera saker än en :p Och du, tro inte att jag är så seriös så att jag skriver om sådana saker ;p Won't happen.

Okej, skolavslutning för de flesta lyckliga igår nu då, dock inte för oss gävlebor. En vecka till får vi uthärda, fast det ska nog gå bra. Det är som ni alla vet inte så jobbigt sista veckan :p Men för det så kan vi ju fira alla andra, och det gjorde vi verkligen. Kvällen spenderades med Linnea, Ellica, Elin, Frida och Micki. Grillning in tha Vålsjö i Järvsö först, sedan bar det av till Ljusdal för utgång, men det blev lite ändrade planer för min del. Det var riktigt roligt iaf :) Kvällens ord blir nog... ironisk. För det är det ju? Lite iaf. Men kul som fan.

Well i'm sorry that he call me and that i answear the telephone. But don't be worried, i'm not with him and when i go out tonight i'm going home alone

Söderhaamn resten av helgen, hoppas på att träffa alla roliga människor! Och så blir det ju balen på lördag =)

hejdåå

Kommentarer
Postat av: Karin

i miss you<3<3<3

2008-06-07 @ 11:16:37
Postat av: mikaela

jag saknar dig också! <3

2008-06-07 @ 18:31:32
URL: http://millimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0