Just hangin' ;)

Sommarlov för fullt nu då, ute och busar och har inte tid med datorer ;p

Kort uppdatering: Midsommar startades med grillfest, vidare till tråkfest som blev riktigt rolig när vi väl kom igång, och sedan stenö. Var inte så mycket folk där, men dom man väl träffade var ju roliga ;) Vi var nog ute lite för sent ändå :p 
Lör o sön vet jag inte vad jag gjorde faktiskt. Träffade Kakis en sväng iaf, det var på tiden! <3
I måndags var jag in till stan och grejade lite och på kvällen virrade vi ut oss långt bort utanför Vallsta och letade spöken :p Nån som har hört talas om prickiga huset?
Och igår var vi ut och åt middag med Billie Bus som fyllde 18! Grattis Grattis, och så var det bara jag kvar ;p
Idag blir det nog ganska lugnt, ska leka lite med Elina :) Och imorgon kommer Micki till mig! :) <3




Höga förhoppningar på den här sommaren, bäst att dom blir uppfyllda!
16-20 juli Skåne
27 juli 18!!!
28 juli-3 aug Rättvik
8-10 aug Cityfesten/Söderhamns Cruising
23-24 aug Strömmingsleken
Typ så ser det ut. Inte säker på datumen eftersom min älskade phone är död! :p Men ungefär :)


Milla, there's nothing I wouldn't do for you.



Och wtf ska det betyda?! ååååh, beslutsångest. Fast jag tror jag bangar faktiskt. Fast det är ju värt det, egentligen. Jag tror bara, att om du verkligen menar så som jag tror, så skulle du ha gjort på ett annat sätt. Så jag bangar. För det är för långsökt, du vet inte ens att jag ser det. Så... nej. Tack för visat intresse (?), men nej.

...

sorry, I just had to ! ;D


so long ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

Men Linneá!

2008-06-25 @ 16:05:00
URL: http://millimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0