2 VECKOR!

Det är faktiskt inte mer, om 2 veckor åker jag och darlings till spanien, fuerteventura! I love it. Idag fick jag tillbaka ledighetslappen så den är ifylld, på onsdag kväll blir det en färd till ferner och kopiera lite id eftersom jag inte är 18... Så jag hoppas verkligen att alla papper ska vara klara då!

I helgen har jag o micki varit kvar i gävle och myst lite, kollat på typ 3 filmer, let's dance och melodifestivalen, plus att vi har tränat 3 pass =) Roligt, än så länge har vi bara tränongsvärk som enda synliga resultat, men snart så, kanske det händer något ;)

För övrigt så måste jag bara tillägga att det inte är så hemskt att inte vara 18 just nu. Det är helt okej att gå på alla g-fester, fast det låter liite lodigt. Men Tranan och Huddik är riktigt roligt, plus att det är billigt, vilket alltid är bra =) På torsdag blir det g-festen och förmodligen också Tranan nästa fredag. Nicee :p

Idag har jag börjat läsa Matte B, hör o häpna. Tänkte att det kunde vara smart eftersom dom ska göra om komvux på nåt vis, så... Man vet ju aldrig. Hade även utvecklingssamtal idag och det var mycket trevligt. Fick tillbaka fina omdömen från apu:n och så är det alltid skönt att prata igenom allting. Det är verkligen nyttigt att bara få säga vissa saker, även det som inte gäller skolan.
Hade dessutom uppnått mina mål, och ett alldeles speciellt mål var höjdpunkten ;)



2 veckor! Nu kör vi girls, uppvärmingen kan starta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0