allting börjar lösa sig =)

Nu känns det som allt börjar lösa sig, iaf i våran klass. Då kommer nästa problem, med textilarna. Men jag känner mig inte särskilt involverad i det så jag bryr mig inte så mycket. Vi hade lite lekar idag och det känns som det släppte lite. Ett stort plus är att svenskalektionerna försvinner så vi behöver inte ha prov och inlämning förränn efter lovet. Hoppas det inte blir veckan precis efter brar för då måste jag ta igen det sen! EFtersom att jag är på Kanarieöarna dååå =)


Vi hade även visning för treorna idag, vi var sopsäckar =) Check my bilddagboken out, vi är snygga! (linilja.bilddagboken.se) Det roligaste var att gå i den utstyrseln till matsalen, lite uppmärksahetskåta kanske vi är ;)
Det var inte så mycket planering att tala om på själva visningen, men bra gick det och kul hade vi. Tänk vad lite improvisation kan göra :p Haha!

Ikväll skulle jag egentligen ha åkt på sminkvisning med aloe vera smink, men den blev inställd så nu blir det high school musical och greys anatomy hos Kajsa :) Lika bra det!


Nej nu ska jag riga till min mami som inte mår så bra. På tal om det så skänker vi en tanke till Jenny, Fridas söta mamma som skjutsade mig till bussen imorse så jag slapp gå 4 km före kl 6. Tack tack! <3

bye byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0