helgen, tillägg ;)

Självklart spenderades även helgen med kajs o MICKI, ni är ju trots allt bäst :) Glömmer er inte, orkade inte engegera mig och skriva om fredagen bara. Kuuuul var det iaf, repris i bollnäs till påsk tänkte vi? ;)

Idag hade vi samhällsredovisning, våran var MYCKET imponerande med tanke på att vi började och gjorde klart igår :p Haha alltid lika snabba. Sedan komenserade jag och Kajsa genom att börja med materialkunskapen idag, mycket duktigt. Inside-information om label M fick vi, och så skickade vi lite mail och ringde och grejade lite. Pluspoäng till oss =)

Fööör övrigt så har jag hittat mitt borttappade förnuft idag. Så nu är jag back och fit for fight igen. Heregud, liten svacka där. Sånt som händer ibland, tok ;D Haha! Så är det.

Ikväll ska jag o Shellman träna lite igen då, jag o micki körde ju dubbelpass igår ;) Både idrott och efter skolan, very good.
Sees, herrå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0