okeej då vet jag

Irriterad. Känner mig förvirrad av allt det här krimskramset, är van att kunna ta tag i saker. Vill man ha något gjort får man göra det själv och allt det där. Så är det verkligen, men om det inte går då? Om man faktiskt är helt beroende av vad någon annan väljer att göra eller säga?

You know, kisses don't lie and I've got nothing to lose

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skulle vara trevligt om du hörde av dig i veckan, om du får tid :) Jag tror inte att allt vi gått igenom försvinner i första taget, det är bara vägen tillbaka som är jobbig. Men vi kan ställa allt tillrätta igen. :)

4 dagar kvar! Det ska bli helt underbart, men lite dålig timing är det allt... Fan. ;)
K K F, ni är bäst. Thank you for all that you've done for me <3
Reseförberedelser:
Staden med Ferner idag, ska låna två böcker på engelska. Rätt smidig läxa av Malin alltså ;) Samhällen är asdryg, orkar inte göra det. Annars har jag inte så jobbiga läxor, så jag lider med Karin o Kiki faktiskt ;D Stackare. Förutom läxorna tror jag att alla papper o sånt är klart inför resan. Pass, sjukförsäkringskort, tillstånd för att jag är under 18... Tågbiljetter... Ja.
Bara packningen kvar nu, ska börja leta fram resväskan ikväll :) Man måste ju ha några dagar på sig, se om nånting fattas =) Då blir det panic. Så jag hoppas inte det. Nej, makeup it is. Känner mig lite hängig idag, tack gud för foundation, puder och rouge, även om vi bara ska in till lilla söderhamn :) See you <3

Kommentarer
Postat av: erika

Åh, ha så kul på resan! jag är inte ett du avis, nej då, inte alls.. hehe :P

2008-03-28 @ 23:44:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0