6 maj

Igår var vi så trötta efter visningen vi hjälpte till på, så jag o mikaela gick hem och dog. kändes inte så lockande att cykla 8 km vid den tidpunkten så det blev översovning och en del deeptalk och mkt flummtalk, från mig iaf. ;p vi och skalman o kajsa dissade faktiskt samhällen imorse också, dumma vi. Men jag har typ nada frånvaro och det är ju inte så mycket kvar av terminen. Man får, ibland... :) Sen blev det sexsnack med Olle Waller, haha han ärju cool :D

Idag har jag varit barnvakt åt världens sötaste, lina 2 år var sjuk så hon ville inte sova och maja o klara, 5 och 7, turades om att vinna över mig i alla deras spel ,haha =) Sen blev det hemgång, lite desperate housewives och såklart nörda här :p

för att jag måste komma på next move nu. det är ju faktiskt nästan min skyldighet och jag har ju lilla tillfället här nu ;) roligt. synd synd synd att det är så låångt :p snyggish

Får se om det blir forsa i helgen nu  då, visningsdags igen :) Det ska bli roligt. Annars är det ju cruising här i gävle, så får väl höra om bästa ska ner då. Skulle vara trevligt, synd bara att det alltid är allt samma helg.
För att du är verkligen världens allra bästa, det finns ingen som du, jag behöver dig. You're the kind of friend who always bends ...

Tid. Vilket påfund. För att mitt liv skulle vara perfekt skulle mina dygn behöva vara 36 timmar och mina veckor 12 dagar. Det är så mycket man vill hinna med och måste hinna med, och det helst utan att vara utbränd när man är 17, vilket det faktiskt verkligen kan kännas som ibland. Jag återkommer till ämnet!

Nu ska jag sovaa, kan behövas även om det blir sovmorgon imorrn. Det blir inte det på torsdag, plus att det blir antagligen fest på kvällen även om jag ska vara sober då. Boxning till halv 8 i sandviken då, och sen alltså forsa på fredag morgon. Sorry brudar men jag orkar inte vara bakis ;)

And. You. Are. Hot. Tur för dig att du inte kan break my heart, tur för dig att du inte såg mig den där helgen i mars. I dont belive in love at first sight, but you're pretty damn close. Haha vad du går min väg nu. Snälla, kan du inte göra det bara en gång till? :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag känner mig lite dissad!

2008-05-07 @ 00:35:44
URL: http://millimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0