Halvtidsprov

har vi haft idag nu då, och det gick faktiskt helt okej. Det var en rolig dag, kändes inte som ett prov precis. Men trots att Annica tyckte att det kändes som på riktiga gesällen har jag en känsla av att det kommer bli väldigt annorlunda... ! Haha men förhoppningsvis blir även det en rolig upplevelse, när den dagen kommer.

Hur ska jag överleva utan dig i TRE veckor?! <3

Blev lite less och trött idag på eftermiddagen så sorry ni som fick stå ut med det ;p Sötast (micki) fick mig dock på bättre humör sedan, som alltd. :) Hela helgen skall dessutom spenderas in the Light Valley, och det verkar som att det kommer finnas möjligheter till att bli på gott humör av flera orsaker . Grillning, finväder utlovat, hårfix, bal, folk... Planerna icke satta till 100%, men det låter bra :)

Efter skolan (8.30-17!) blev det alltså mat hos micki, sen blev det hemfärd för mig. Gänget skulle till skalman och sedan ner på stan och berggrenska på trubadur, men jag kände inte alls för det faktiskt, även om det hade varit trevligt i finvädret :p Men sängen kändes alldeles för lockande idag :)

Sista engelskan avklarad inatt 01.26... Det finns en liiten möjlighet att det gick vägen, så kanske. Annars har jag iaf inte kunnat göra mer. ;p


You are so close but still so far...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0