hemma är ändå hemma

Söderhamn, isn't she lovely. Har varit hemma hela helgen och jag måste säga att det är helt sjukt hur skönt det är. Där vet jag vilka det är jag möter, vilka ställen man träffar dom roliga folken, allt har man koll på. Och när det är sånt här underbart väder så är til och med Vannsätter ganska amazing.
För att inte tala om folket, ni vet vad ni betyder <3 Det är efter såna här helger som det är tungt att åka ner, även om jag trivs väldigt bra här med. :)

Har inte haft en tanke på dig på hela helgen, det kan inte vara ett bra tecken med tanke på den gångna veckan? Men som alltid, när jag kommer på det så blir det desto mer. Haha, den var till och med blå...;p
Älskar, älskar inte...? Want you, want you not? ;) I guess time will figure it out...

M, jag saknar dig. I'll stand by you

Nu ska jag fixa mitt betyg i engelska, ska göra ett gammalt nationella så jag kan höja listening-delen. Den idag och reading imorrn, plus att vi har kollat på Förtrollad som vi ska skriva om och lämna in på torsdag. Går det bra på alla tre så kanske... :) Hoppas hoppas.

hörs då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0