jag vet, jag ska!

Ska verkligen plugga nu, måste bara skriva några rader först! Skakar ändå för mycket i händerna för att träffa rätt tangenter, pga två chocker idag...  

1. Okej, tolkar jag det rätt så kunde saker ha varit mycket värre nu alltså? Fy fan, det blir en tankeställare. Man tänker alltid att det inte händer mig/mina... Men nu ska vi inte fundera på vad som kunde hänt, för det gjorde det inte. Det blir ju så att man ältar såna här saker, men ni får försöka låta bli. Men jag vill veta sånt där förstår du väl! Båda sakerna, vi vet ju vart vi står nu? Tänker på er... <3





2. Tror du inte att jag kan vänta ut dig? :D
Det var nära idag, så tur för dig att du tog ett steg, annars hade kanske jag gjort det till sist ändå... ;)
Men thank you, thank you very much, det där sa mer än det får plats i ett sms... :D
I said ooo, she fell in love... ?  We haven't seen the end of this yet.


Micki, tack för att du finns<3  toffel.se? näääh, det vet du ;)

PLUGG HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: mikaela

hun' (L)

2008-05-28 @ 19:58:37
URL: http://millimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0