måndag

Sovmorgon idag, åkte ner med 10-tåget och hade mattelektion med endast Ammi, inte ens en lärare hade vi :p Så det var lite onödigt, men trevligt ändå ;p Sen hade jag textil och det var ju en väldigt meningsfull lektion. Or not. Ska bli klar med lite saker innan lovet bara, men har ingen energi att lägga på det känner jag. Så det tar sin lilla tid ändå.

Helgen har varit seeeg som fan. Har klippt mycket människor, så det blev lite tillskott i ekonomin iaf :) Det blev även titta på hockey, köra bil, prommis med bästa Ferner, hälsa på min kära farmor och en donkenvisit med brudarna :) Very nice, very lugnt. Kan vara bra det, för nästa helg är det ju cruising! Ladda ;)

Okeej, måndagsskvallret det obligatoriska har hörts. Jag säger: ?!

Idag blir det valbo löpcentrum, kom på det kl halv 4 i fredags morse när jag och linnea susade förbi där, att det skulle vara väldigt välbehövligt och väldigt trevligt att ta en sväng dit. Sagt och gjort idag alltså :)


I took for granted all the times that I thought would last somehow. Jag ska inte ta oss för givet igen. Ett löfte, inte bara en låt vet du. Tack för igår :)


Det känns som att veckan kommer bli ganska lugn ändå. Gesällträning som fan eftersom det är prov-vecka nästa vecka, men annars så. Egen hårvård och inte alltför mycket lektioner tror jag? Skönt.
Och på fredag får jag åka bil hem med mami, så då blir det förhoppnoingsvis tidig hemfärd inför helgen då :)

nej kika runt lite här nu, sen bär det av ner på stan till bussen :) hörs då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0