oj då

nu var det längesen det blev nån uppdatering här... :p Sånt är livet, ska dra höjdpunkterna över de senaste dagarna bara för att det har hänt så mycket :)

Ons: 1-0 till mig i sms-spelet! In. Your. Face, den satt så jäkla fint. Speciellt eftersom det spanades hela kvällen, tydligen ;)

Tor: Hände icke mkt på dagen. Kvällen var as it should be på riktigt, ge mig det tillbaka... :) Och även  där hade det kunnat bli ett sms-poäng, men tydligen inte? ;) I know you will, hahaha!

Fre: Helt otroligt, sånt här händer bara inte! Världen är förjävla liten och jag hatar det. Fast idag var det riktigt roligt vad slumpen kan ställa till med, helt sjukt. Jag har fått en förföljare :D
Kvällen var fortfarande as it should be <3

Lör: Haha idag har jag övningskört 14 mil, duktiga jag. Börjar lossna nu :) Kvällen bjöd på tequilarace och statt :) Har mina misstankar om vad som eventuellt skulle kunna komma av det där, men that's NOT what happened och det vet du. Så jag hoppas att det är lugnt. =)
2-0 till mig i smsfighten, dock efter många om och men. Men jag vet vart dina svaga punkter är, så sorry, poängen gick till mig ändå ;) Det roligaste är att du tror att jag är så fucking seriös.

Sön: Järvsöbesök i Bergvik, så det blev fotboll med syster =) Go Skalman! ;) Annars hände typ nada idag, men det var väl trevligt för det :)

Nu blir det kanske lite plugg, men först uppdatering av min sambo ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Och Go för Linneorna :)

2008-05-06 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0