sjuuk

fy fan det här går inte. Jag kan inte vara sjuk i helgen, och inte nästa vecka. Neeeej nej, nu blir cykeln undanställd ett tag och bussen får transportera mig till skolan. Dessutom dricker jag te med supermycket honung i varje morgon, asäckligt. Men vad gör man inte ;p Idag börjar vi halv tolv och då är det egen hårvård på schemat. Ska bli lite mer red och sen får vi väl se. Tror inte det blir så mycket mer, ganska nöjd nu som det är :)

Cruising i helgen, äntligen! Missade ju Gävles så det blir premiär för sommaren nu :) Mys med tjejerna innan, trevligt. Har dessutom lite annat att pyssla med men det blir nog ganska lugnt. Lite färgning ska det bli, sisters ska bli examensfina :)


Tell me I'm not i n the blue, that I'm not wasting my feelings on  you ? ;)


Du gör mig riktigt upprörd, så grattis. Jag brukar inte bry mig om det, men det går till en viss gräns. Trodde att du ändå skulle förstå vart den gick, after all? Men oh yes, tydligen inte. Det är bara du som kommer förlora på det, alla ser igenom dig...

nej, gesällträning! nästa vecka kommer bli sååå rolig.

hörs då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0