uppdatering

en vecka senare :p jaja.
Är typ fortfarande trött efter forsa-helgen, eller nåt är det iaf :) Hade riktigt roligt där med nåra av oss tokiga frisörtjejer, och riktigt lyckade resultat trots lite stress och liite bakis-dag ;p

Igår var jag barnvakt åt mina "nya" barn, roligt och gick bra, men fan vad man tjatar! Jag säger bara det, ni som inte testat och ni som lovat att inte bli tjat-morsor på era barn, det kan bli svårt ;) Fast det kanske är värre när det inte är ens egna barn, man kanske slappnar av lite mer om det är det.

Idag var det gesälträning hela dagen, välbehövligt men inte så kul. Sen blev det plugg för hela slanten och nu mat och ringa Ferner!

Saknar alla hemma nu, som fan. Hemfärd i helgen så jag ska hinna med allihopa, plus lite kunder också såklart :) Det går nog bra =)

Nej, nu blire matlagning, tack och lov är jag bara assistent åt Bacon, annars skulle detta inte gå så bra... ;) Tur at hon kan iaf  :p

Grattis till mig och skalman för vi har nanmsdag idag, och grattis grattis till henne som fick körkort igår! :D


Hennes familj? Okej, du var iaf diskret resten av samtalet ;)

herrå

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis till dig och grattis till mig och tack ska du ha :)

2008-05-13 @ 21:21:34
URL: http://linneaskalberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0