söndag

http://linilja.bilddagboken.se

Lite deppsöndag idag, men det är som det är. Har ställt mig samma frågor och gett mig samma svar så många gånger nu att jag är riktigt förvånad att allt kommer upp igen bara för sådana där småsaker. Det är ju egentligen inget att fundera på. Men den stora frågan är ändå... åka eller inte åka dit? Jag vill egentligen, men vill jag bara för att du kommer att vara där? Eller vill jag för at bevisa för mig själv och henne att jag skiter i vad du tror?
Äh, jag vet ju redan att jag inte kommer åka. :p

Every rose has it's thorne - guns n' roses. Probably the best song in the world.
...and to see you cuts me like a knife

Läxorna har kört  igång igen och det är faktiskt jobbigare än jag kommer ihåg allaredan! Så har jag ju körlektioner och uppkörning på planeringen också, som tar tid. Men snart hoppas jag att det är över. Om jag inte klarar det på första vet jag inte vad jag gör. Då kommer jag nog inte kunna köra av ren nervositet andra gången. Så nu tänker jag klara det på första =)

Nej, nu blir det en springtur innan jag kryper ur skinnet :p

heeejdå

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0