torsdag

Idag var det visning i Sandviken på schemat, gick ganska bra ändå. Det var roligt, men efter lunch blev det lite segt eftersom det gick undan rätt bra på förmiddagen. 90 modeller, plus sångare och dansare, lät lite mycket, men vi var ju ändå ca 30 frisörer också.

Nu skulle jag behöva göra nåt åt mitt eget hår men eftersom jag ska vara gesällmodell åt ammi så spar jag väl med klippningen :p Det blir ju några cm då och så måste jag kanske klippa om det lite till löshåret sen till balen. Det är typ en månad kvar nu bara! Skor och balbiljett står på listan till veckan, och sen ska jag planera hår och smink och smycken nån dag här... Men det är ju så svårt att bestämma sig, speciellt med håret! Nåja, vi får väl se efter stockholmsresan, vad det blir för löshår och så.

Hm, matten då? Det går sådär, och ekvationer som brukar vara roligt :p

Nej, nu ska jag prata med mami :) seee ya =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0