torsdag =)

Nu har jag suttit här i x antal timmar, vilket intressant liv jag har. Har dock inte haft så mycket annat att spendera kvällen med OCH jag sitter faktiskt inte såå mycket vid datorn annars, så det så!

Har haft praktik idag och det blir även det imorgon, 10-18 . Sen är jag ensam hemma här i hagaström, för att, haha dom andra åker hem till mig :p i Söderhamn alltså. Lite ironiskt. Men jag har absolut ingenting rmot att vara kvar, eftersom att på lördag lördag lördag kl 14 bär det av mot huvudstaden och studentkryssningen! weeeihoo!

Men som sagt, ensam i hela huset imorgon kväll, jag visste att jag inte skulle ha tittat på the ring förra veckan! im gonna die. Nån som vill rädda mig? just call me :p jaja, får väl hitta på nåt ändå, är ju faktikt inte heelt lost in space här i gävle :p
Och så har jag en del packning och klädprovning framför mig också ju! Kul kul :)

Sen blir det väl hemkomst rätt sent på söndag, och på måndag åker jag hem till söderhamn igen, för då har jag looooov, ända till 15 april! :) Love it. No plans typ, tranan på onsdagen bara (den 8:e tror jag det är) och sen är det ju påsk också, blir väl nåt happening då :)

Och jag vill verkligen verkligen fortfarande gå på bio! Har typ 3-4 filmer jag vill se, så jag antar att jag måste välja, igen! Suck, varför kan man inte få allt? ;)

haha, hittade lite minnen btw, check it out, eller kanske inte förresten... :p http://linilja.bilddagboken.se 

Neeeej.... om man skulle göra nåt vettigt, sova kanske. Var ganska så skittrött imorse, kan ju va bra att orka hålla ögonen öppna imorrn :p

Fast jag har för mig att jag hade nån tanke med det här inlägget... Kan bara inte alls komma på vad det var jag ville få fram. Jaja ;)

heeeeeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0