Lördag

Jag förstår inte att ni orkar kolla min blogg, jag orkar inte skriva! funderar starkt på att lägga ner, men det är ju kul ibland :p

För tillfället så är det mest jobbtankar som rör sig i min hjärna, men det är ju lite tråkigt för alla att höra :p det går bra och är roligt iaf, så ni vet =)
Jag mår bra nu, jag känner att jag  gör nåt vettigt som bara är mitt och som jag faktiskt har goda utsikter att lyckas med! Humöret är på topp, nästan hela tiden :D Dock har två helt andra "incidenter" som är väldigt förvånande inträffat i veckan, det är nästan så jag blir lite skeptisk? Inte för att det förstör mitt humör, snarare tvärtom, men... Jag blir lite confused. Haha. Jaja, det kan ju vaar trevligt att inte ha stenkoll på allt jämt :)

Annars så har Milla äntligen kommit hem, och vi drog till rättvik det första vi gjorde! trevligt, men helt sjukt för kort semester. det är så skönt att vara där och verkligen koppla bort allting, och är man van vid en vecka så kändes en natt väldigt mycket för kort! Planering av jobbet krävs inför nästa år =)



"Now I'll relay this little bit
It happens more than I'd like to admit
Late at night, she knocks on my door
She's drunk again and, looking to score"
Are you sure?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0