Söndag

Nu har jag fått tillbaka min bokföring som har varit under observation, och allt är rätt :) så nu är det bara att köra på tills deklarationen och årsbokslutet kommer och driver mig till vansinne, antagligen ;p

Igår var det cruising vilket innebar förfest med bästa saknade brudsen, änligen en reunion för en kväll åtminstone. På fredag åker nämligen billie bus tillbaka till spanien, lycka till gumman! Nödvändiga uppdateringar och en väldigt trevlig kväll alltså, tack för det!

Idag har jag åkt på roadtrip all alone, eller ja roadtrip... Blev en sväng till gävle eftersom hjärnan inte är så smart ibland. Glömde saxen igår och eftersom jag har lite jobb hemma så var det bara att bege sig tillbaka! Så är det.

Tre veckor kvar, sen blir det äntligen heltid också. ska bli skönt att komma igång ordentligt, fast det är ju väldans trevligt att vara ledig också. ;) I alla fall i detta strålande väder, blev till och med en stranddag i högbo i fredags med mina kära kusiner. Eller, det blev några timmar eftersom mister tröttnade lite på slutet, och vi med to be honest. Det är tråkigt att sola, faktiskt :p

Nej nu ska jag sova!  Det blev en nattbussfärd hem inatt, och då kommer man i säng sent. Hemma strax före 4, och så var det för varmt och för ljust för att sova imorse.

Godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0