Tisdag

Tjejkväll! Hos Milla med henne och Tess, hårfix, ansiktsmask, peeling, färg av ögonbryn och fransar, tända ljus, tjejmusik, två tjejfilmer ligger och väntar, och mycket mer som händer, självklart en hel del skitsnack. Me like!

Igår  var det jobb en dag igen, och jag hade brudkonsultation =) Hon ska gifta sig på söndag men bor utomlands så det blev inte så långt innan som hon kom och provade. Efter lite ändringar av den första versionen så var vi båda väldigt nöjda och vi pratade även igenom sminket som jag också ska få göra! Roligt! Det ska bli jättekul men jag är nervööös, är det nån gång man inte kan misslyckas så är det med en brud. Det är den viktigaste dagen i ens liv och då ska allt stämma så bruden kan koncentrera sig på det hon ska :) Men roligt som sagt, hörs om det ;p

Jag hörde en mycket bra låt idag som jag "klickade" med, känner att den verkligen stämmer in på mitt liv just nu.
 
This is real, this is me
I'm exactly where I'm supposed to be now
Gonna let the light shine on me
Now I've found, who I am
There's no way to hold it in
No more hiding who I wanna be
This is me

Det går bra nu. Jag har jobb som jag har byggt upp alldeles själv. Jag är stolt över mig själv och att jag gjorde det och stolt över den jag har blivit. Jag ville bara säga det. :)


Nej nu är det fortsatt myyyys, see ya =)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag är också stolt över dig Gumman!

Du är så duktig!

Vi ska nu båda lyckas med precis allt som vi vill.

Allt som vi planerar och pratar om.

Nu ska vi satsa allt!

Jag älskar Dig <3

2009-08-25 @ 23:25:14
URL: http://milliis.bloggsida.se
Postat av: Skalis

Du ska vara stolt Farsan Mandela!! :) <3

2009-08-26 @ 00:43:28
Postat av: M

Pärlan, du är bäst och jag saknar dig till tusen <3

2009-08-26 @ 23:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0