Torsdag

Det känns som söndag idag, som dom gamla söndagarna. Har precis kommit till gävle med 20 kilo packning och imorgon (kan man säga( börjar jag jobba heltid. Fast det är egentligen from tisdag, men jobbar ju fram till dess så :p
Förutom söndag, min brud ringde och avbokade idag! =( Det blev ett missförstånd om priset och hon tyckte att det blev för dyrt. Eftersom hon mailade med Marita innan så trodde jag att hon hade frågat om priset då för länge sen, men när hon frågade i måndags, efter konsultationen, så var det tydligen första gången hon hörde det. Efter lite övervägande så var det alltså inte värt det, så hon blev antagligen inte hlt nöjd i måndags heller. Men det kändes bättre för mig att det var priset som var felet än att det var håret. Från början lät det så och det var inte roligt. Baksidan med yrket, och man tar det väldigt personligt. Men det löste sig ju, hon fixade det av en kompis och jag slipper ha ångest för att det var dåligt :p

Annars så har jag fuuuuullt upp i september, vilket känns väldigt skönt. Heltid som sagt, 10-18 eller 8-16 varje dag, 10-14 varannan lördag och något planerat varje lördag, vilket leder till lugna söndagar... ;)
I helgen blev det alltså inget bröllop så det kanske blir fest i bollnäs, om jag har pengar. Annars blir jag nog kvar i gävle. Nästa heög har vi fototräff på salongen med modeller och fotografer, så då blir det stylingjobb. På kvällen är det klassfest! Weii! :D Den 12e har Marita inflyttningsfest i sin gigantiska lägenhet! Roligt =) Den 19e är det middag i kilafors, födelsedagsfirande även där =) Kanske kör en tranan sen också? :) Och helgen efter det, 25e-27e är det Kielbåten, kryssning till Tyskland, stylingjobb, feeeeest, shopping och typ död på söndagen. :D
Sen är det oktober gott folk. Ser åter Söderhamns ljus lördag den 3e oktober, om jag jobbar. Annars blir det fredag.

Det känns dock riktigt skönt att komma bort hemifrån ett bra tag, det är som det är och jag mår bättre borta just nu...
Däremot skulle jag vilja hinna med flera svängar till bollnäs till bästa och till ljusdal till pärlan, jag saknar er och det räcker inte med telefonen! <3 Och ni får pallra er till mig också, det är faktiskt lika långt ;)

Oj, långt inlägg, skyll dig själv om du orkade läsa :p

Hejdåå


Kommentarer
Postat av: Milla

Du vet att jag kommer ner så fort jag får chansen Darling! Jag saknar dig redan.. :( Hoppas verkligen att du kommer på Lördag! Jag älskar dig, i 14år, och i 14år till - MINST !! <3

2009-08-28 @ 01:42:14
URL: http://milliis.bloggsida.se
Postat av: Mikaela

Jaa, kom hit pärlan. Helst nyss!

2009-08-28 @ 07:01:54
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0