Torsdag

Idag har jag och Marita bytt ut våra skitpermanenter, nu är vi less på det här! Nu blir det Schwarzkopf, det kan man alltid lita på! Det känns riktigt skönt, senast onsdag kommer dom. Passade på att beställa ett förkläde också, så jag får tillbaka min look ;) Eller iaf rätt logga, för så känns det. Det blir nog så att man alltid kommer se Schwarzkopf som sitt märke, eftersom vi hade det i skolan och eftersom EwaMarja var så insatt. Vi blev ju liite med bakom kulisserna, ibland i alla fall =) Så nu ordnar det upp sig, bra bra. Annars har jag hunnit med ett pass på gymmet och en sväng till gina idag, och sen hemma har jag inte gjort mycket. Helt sjukt trött, börjar fundera om jag har nån infektion i kroppen, fast jag är inte sjuk ju. Kan man ha baciller som äter upp all energi? :p Haha, det stavas nog rutiner, och innan man kommer in i dom.

På lördag kommer iaf Pärlan till mig äntligen, vi ska älta och fira och skratta och kanske gråta lite, och aaaaa what i have missed you! <3

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0