Måndag

More than you, more than you know...

Inatt ska jag väl kunna sova iaf, börjar känna mig lite trött :p
Igår var en riktigt jobbig kväll, iaf efter jag hade gått och lagt mig! Fram till dess var det riktigt trevligt. Jag kom hem till Hagaström vid 18tiden, helt ensam, äntligen! Det var såå längesen jag var ensam hemma eller nåntans, och ta inte illa upp men jag har saknat det ett tag nu. Även om jag inte dirket umgås med nån hela tiden så är det alltid folk runt omkring. Men i alla fall, jag kom hem, åt mat, kollade på två filmer (bruduellen eller vad den heter, faktiskt riktigt bra, och min älskade twilight! Jag kollade till och med på ALLT extramaterial, utom musikvideon, lite nööörd.) Men sen var den bra delen av kvällen över, för när jag gick och lade mig vid typ halv 12-12 så var jag trött, men kunde inte sova. På typ 3-4 timmar. vågar inte kolla på klockan när det blir sådär för då får jag panik att jag inte har somnat än, men det började liksom bli ljust i rummet igen. Vad har man för fel då?! Jag orkar inte.

Men idag har jag varit på gymmet en timme igen, och efter ganska mycket kondition så blir man trött! Så nu SKA jag kunna sova! Imorgon är det jobb 10-18 och sen träning och film med Marita. :)


Jag har kommit på att jag är så värdelös ibland, tur när man är analytisk och teoretisk att det finns sms...
Men jag bara är sån som måste tänka igenom varje mening jag säger, och det vet du ju... ;p Det löser sig nu. :)

hejdå

Kommentarer
Postat av: M

Jag har en mindre bra period, vi får se om jag orkar åka till Gävle. Just nu vill jag gräva ner mig djupt i min säng och aldrig kliva upp...

2009-08-31 @ 22:39:34
Postat av: L

Det löser sig nu! Jag saknar dig farsan! <3

2009-09-14 @ 17:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0