Fredag

There used to be a time when this wouldn't even be happening. And I miss that time.



Nu ska jag betala räkningar, tvätta det satans håret, packa och planera lite inför helgen. Suck.
Tur att räkningarna är på företaget, mina egna pengar behövs till Stockholmsresan, som alltså är nu i helgen :) Minuspoäng till att vi måste kliva upp kl 5, GÅ till statoil (det tar säkert en kvart, minst! I denna kyla, 20 i 6 på mårgonen, med väskor. Kill me), vänta i stan i typ en halvtimme, för att ta bussen kvart i 7 till stora staden. Vad fan har jag mitt körkort till egentligen, kan man ju fundera på.

Nej. Fan vad less jag är idag. Vet inte varaför, en bra dag på jobbet, en helg att se fram emot, vad mer behöver gå bra...? Det är nåt fel. Nu blir det MJ på högsta volym, och betala räkningar. OCH redan börja planera nästa helg med världens bästa burefjord, inte dumt det heller! :)

herrå

Nej förresten, en liten slutsats.

When you want what you can not get.
"When you get what you want but not what you need."
Jag har aldrig förstått. Men vaddå, är det så enkelt?
Jag kan inte få på riktigt, det är därför jag vill ha,
jag har fått på låtsas, men det är inte vad jag behöver?

Jag blir galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0