Ja vad är det för dag?

Lördag tror jag. Helt lost efter helgdagar hit och dit, jag tycker att det känns som torsdag av nån underlig anledning :p

Juldagsfirande med tjejerna igår, återigen samlade alla fyra! Var ett tag sen eftersom Billie varit i spanien sen i juli! Det var verkligen trevligt, trots att det blev en ganska kort förfest hemma hos Anki. Statt brukar ju vara överbefolkat så vi traskade ner i tid tyckte vi, men det hade alla andra också gjort tydligen. Vi köade men sen gav vi upp och gick på muskan istället. Missade antsgligen många roliga människor som jag hade velat träffa, men så blev det och det var riktigt roligt på muskan också :)
Dock kan man ju fundera vad som händer ibland, två av två, vad är oddsen på det. Fast egentligen inte mycket att bli förvånad över med tanke på some history. Jaja. Idag har varit en riktig segdag, kom hem runt ett-tiden och sen dess har jag inte gjort mycket alls. Insåg ungefär nu att det är kväll redan, så kan det gå. Ska ringa och uppdatera mig lite så får vi se vad som händer ikväll :)

Så, veckan då. På måndag blir det jobb iaf, tisdag och onsdag har jag inte bestämt mig än. Har fullbokat på måndagen eftersom jag har bokat in alla då och tänkte vara ledig så det känns ju lite segt att lita på drop två hela dagar. Men lite extratillskott i kassan vore bra inför dödens månad januari, alla frisörers mardröm! Och många andra med förresten :p Men men, det visar sig. Sen är det ju nyår också. Orkar inte ens engagera mig i det nu, har lite alternativ så vi får se vad som händer :) Söderhamn känns mer och mer lockande så det kanske slutar med det :) Vad ska alla göra på nyår? :)

Nej, nånting vettigt kanske? Har ju faktiskt betalat räkningar, det är väl det vettigaste som har hänt hittills. Men just det, telefon var det ;)

hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0