6 days to go

Idag har vi varit effektiva må ni tro, mycket som blev klart idag. Nu är det mest modellplanering kvar för mig. Inspirationsbilder är min bästa vän. Igår var jag och fixade kläder på Selma med Filippa och på Vero Moda med Carro och det blev skitbra med första förslaget på båda ställena! Kanoners :) Ska fixa håret på Johanna och kläder till henne imorgon :) vi är på gång :)


maybe i should have started running a long long time ago? I'd never thought I'd doubt you, but I don't think I'm better off without you. kan du sluta le sådär tack? jag behöver min koncentration on my own nu. :p

nej, nu har jag inte tid med det här längre :)

heeeej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0