dan före dan...

Idag har vi frisörat på morgonen, klippning på chrille o carro och hårförlägning på matilda var det sista fixet. På eftermiddagen hade vi repetitioner på teatern och efter några timmars träning så flyter det mesta verkar det som. Alla kan sina koreografier, alla kläderna är på plats, håren är fixade, sminket planerat :) TACK till mina snyggingar som ställer upp med timmar av träning, hårfix och tågåkning ;)

Nu är det bara tankarna kvar, lär ta ett tag att somna inatt fast det mesta känns ganska fixat. Man måste ju gå igenom allt några hundra gånger till ;p
Och ändå så har jag svårt att koncentrera mig på det här (?!), och som om det inte vore nog så är du där hela tiden. Not that I wish you weren't... :)

nu ska jag sovaa till klockan 6 imorrn, sen gäller det! aaaaah, dagen är häär! kan inte riktigt bestämma mig om jag har gladpanik eller bara panikpanik? Men det ska bli roligt, i alla fall! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0