jaja

Russian roulette och what doesn't kill you makes you stronger.
Ja det blev kanske lite spel om "mitt liv" som startades, men det blir bra även om jag förlorar. Det har hänt föut så nu är jag stark :p
Det var värt det, och nu kanske det låter som jag tar ut en förlust i förskott, men det är ju bara fasaden, to keep it up just in case liksom ;)
För jag tror att det kommer bli ganska bra den här gången. Trots allt så vet jag var du står, nu. Kan man hoppas :)

Lördag med alla planer, slutade i alla fall i söderhamn med brudarna, pulka-, madrass- och traktorslangsåkning i alirs öga, har inte varit så snöig på en massa år, och inte skrattat så mycket på länge! Sen mat och mys hos Anki, förfest och så krogen. Inte hundra där inte, men då kan vi det ;p Och hörru, du får väl jobba lite, som vissa gör, och inte bli sur sen när det är ditt problem. Tönt, jag bryr mig inte.
Söndag har varit en glad-dag, trots förseningar, 100 minusgrader och en relativt  tyst telefon. ;D

hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0