onsdag

Mitt liv känns lite disturbia nu. (Jag har en liiiten rihannaperiod också, ifall ni missat det :p) Lite disturbia alltså, its like the darkness is the light, lite uppochned. Men... jag tror att det här kan bli bra, det är bara det att jag får panik för jag borde fokusera på the big things nu, tyo jobb?! :p Men samtidigt så är det lite mycket med allt det andra nu, social life you know ;) Men det är ju så att jag har fått lite gjort. Söndag, måndag, tisdag var riktigt bra dagar känner jag. Söndag kom jag (äntligen) fram till ett viktigt beslut, måndag avklarad så bara att vänta in smällen efter det nu då, och tisdag... Tisdag var en bra dag helt enkelt :) Så det känns bra.

Vissa saker kvarstår dock ;)
Dagens problem: PA-rapporten.
Kvällens problem: Mobilen. Den är lite tyst? ;p

Jaja, det är en dag imorgon också! Vad jag vet så har jag inga problem då, kan ju spara rapporten till dess. För en dag utan problem, ja vad är det för dag egentligen? ;)

Lite cynisk sådär på kvällskanten, men så är det :) Hörs då! <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jaaa jag vet, men jag blir bara så less på mig själv att jag ens tänker på det... Dryyyyga hjärna attt inte göra som jag säger!!!

2009-03-05 @ 23:03:22
URL: http://linneaaaskalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0