panik

Idag har vi haft projekt hela dagen, vilket innebar en slight höjning av pulsen några gånger. Jag hade nog kunnat slå nån på slutet. Tänk att man stör sig så mycket på hur vissa tänker bara för att man själv tänker annorlunda? Jag vill att saker ska tas upp, bestämmas, bli klart, för det blir inte bättre om man väger allt för och emot i en timme. Vissa saker kanske, men inte det mesta vi pratade om idag. INTE när vi har hur mycket småfix och en del storfix kvar, och det är 13 dagar till D-day. Så som sagt, lite arg idag. Men vi fick lite gjort och lite bestämt, så vi kommer iaf frramåt :) Tur det.

Efter skolan åkte jag hem till Hagaström för första gången den här veckan, har liksom bott i min väska ett tag ;) Men så blir det ibalnd. Träffade min kära sambo och diskuterade hennes liv lite, sen försvann hon igen så det blev en springtur in till Skalman =) Rensade tankarna, vilket var välbehövligt. Där blev det lite ältande och lite flummande, vilket också var välbehövligt! Tack för att du finns <3

Helgen är så gott som planerad, kommer bli asbra om allt bara funkar med det jag faktiskt inte kan planera, men det brukar det ju å andra sidan inte bli ;o Men mitt nya liv without pride börjar ju då, så det kanske blir en förändring :)

Nu har jag en date med min bästa vän alvedonburken och sen ska jag sovaaa!
Hörs!


Kommentarer
Postat av: mikaela

jävla ALVEDONKNARKARE!

i helgen ska vi ha kul och jag ska ta över din pride ;)

2009-02-05 @ 20:34:12
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela/
Postat av: Linnea

Tack för en mysig kväll vännen! Syns i morgon, då ska du bli snygg i håret och sätta i lööööshår :)

2009-02-05 @ 22:55:36
URL: http://linneaaaskalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0