sportlov

you can't play on broken strings
you can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real

Det stämde väldigt bra helt plötsligt, när man verkligen lyssnar.
Och det är ju faktiskt inte värt det, inte nu när jag kanske har något att förlora?
typ två månader (?) och sen nothing räcker inte.
Och, den här gången, så var det nog bara känslan och inte du, även om jag faktiskt får andningsproblem ;)
(Men så var det inte förra gången, jag menade allt.)

Jahapp, måndag v 9, innebär första dagen på sportlovet. Hemma ensam med lilla hunden, eftersom ingen annan i söderhamn behagar att vara ledig at the moment, förutom en då ;)
Ska ta en prommis med Quattro nu, sen skjutsa runt farmor en sväng och även skjutsa mig själv lite... Jobbigt.

Nu har jag ett litet problem, eller två egentligen. Men jag hoppas att det här löser sig av sig själv, för helt ärligt... Så har jag inte en aning om hur jag skulle kunna lösa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0