2009

Okej då, vi kör en mini-årets =)

-Årets låt: Antar att det måste bli I'm yours... Men ALDRIG mer!
-Årets film: Pirates of the Caribbean! <3
-Årets stad: Rättvik! No competition, men!: "Jag ska sluta nu, allt är katastrof och jag ska aldrig aldrig mer förtära alkohol!"
-Årets resa: Fuerte Ventura med världens bästa KKF! <3
-Årets timing: Rihanna på skärtorsdagen såklart! Eller smset dagen efter kanske? ;)
-Årets fest: Oktober, i synnerhet dex!
-Årets efterfest: Efter fredagen på Berviksmarknaden ;D
-Årets förfest: 13 juni i Strömsbro, med tal och allt!
-Årets ögonblick: Det var nog stipendiumet på skolavslutningen i tvåan =) 
-Årets roligaste: Asgarv i Jonsparken den 5 juni! Ge mig igen!
-Årets saknade: Måste säga två faktiskt, världens bästa häst Borken och världens drygaste Tittish! <3
-Årets sötaste: Elin Andersson! :)

Och såklart, årets bästaste bästa personer som jag aldrig skulle klara mig utan! Milla, Micki, Shellman and the gang, Karin, Frida, Kikis, HvF3, Flower, min sambo Bacon och såklart mina kära systrar =) löw ya

2009 känns som ett år som kommer bli lite osäkert, men fullt av nya äventyr! Det ska bli roligt, men jag kommer antagligen att tappa bort mig många gånger i år, och inte riktigt veta vart jag är och vart jag ska...
Därför var min bästa julklapp 2008 en sak som jag fick lite försenat. För att när man är lite sådär vilse så är det lätt att glömma bort att svaren oftast finns inom en. Om man bara kommer ihåg att stanna upp och lyssna och våga följa dem, så blir livet lite lättare. Och man slipper ångra att man gjorde vissa val som man aldrig riktigt menade...

17 februari känns som en bra första sak att sikta mot. Now, bring me that horizon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0