första riktiga skoldagen

Idag har vi haft planeringsdag, som vanligt i början på terminen :) Skänt, men kändes lite onödigt eftersom jag och micki inte sov så mycket inatt. :p Skyll sig själv! Nu är allt åter på topp, vill be mina kära klasskamrater om ursäkt för dagens depp, jag vet inte vad det var ;) Men en springtur och en dusch och kanske lite ett sms senare så är allt bra ;) Tänkte ju gå och köpa mitt friskiskort idag, men det var bara det att det var 70 pers i kön, och dessutom (märkte jag sen) så var det nåt fel på vissa banker, så alla kortköp tog typ 5 minuter. Efter en kvart i kön blev det alltså bussen hem istället, och ip fick sig ett besök :)

Idag har jag och Empa planerat våran framtid, får se hur länge den versioner låter bra ;) Finns kaanske lite småhål i planen, men det går nog ;p Det lutar söderut iaf, om vi säger så :) Och det gör det även på sportlovet, eller hur Micki?! Hm, kanske lite större hål i den planen med, men... äh, kör bara ;)

Livet är så sjukt orättvist, det fanns ingen person som verkligen tyckte om alla så mycket som du. Även om jag inte träffade dig så ofta längre så kände vi varandra bra i alla fall. Jag tänker på dig och jag hoppas att du har det bra! <3



Kommentarer
Postat av: mikaela

vadå hål i planen, nu får du verkligen kämpa kvinna! jag ska iaf göra allt jag kan för att planen ska bli vattentät ;)

2009-01-12 @ 20:30:16
URL: http://millmic.blogg.se/mikaela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0