haaaaaha

Jahapp, onsdag och sista dagen i skolan avklkarad! Jag vill inte gå så korta veckor, det är faktiskt inge roligt! Jag vill ju flumma med min galna underbara klass heeela veckorna ;) Imorrn och kanske på fredag är det iaf praktik på schemat, det blir nog bra det med =) Nu ska jag klippa mina småtjejer, eller två av dom iaf. Blir nog lite toppar och lite luggar, brukar vara så. Sötnosarna :) Sen blir det nog en springtur, men jag tror inte att jag orkar åka in till skalman? Vi får ta en varsin idag så kör vi tillsammans på måndagar ;D Haha. 

I helgen blir det Ljusdal kanske, har ju inte varit där sen 22 november trots allt :p Men vi får se, har lite för mkt att fixa och så ska jag iaf dit snart. Maybe baby.

Hmm... 31 alltså? Synd, hade kaanske planer då som kaanske inte går att ändra. Men som sagt, allt beror på hur mycket fantasin räcker till. För det är väl det det är, trots "allt"? ;)



There are many things that I would like to say to you but I don't know how

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0