Hej

Idag har vi sovmorgon till 11.40 eftersom vi inte har nån svenska, skönt! :) Jag har ätit frukost och läst tidningen och suttit här och lodat lite. Sen ska jag kanske till och med ta en prommis till skolan. Mm, det blir bra =)

Idag har jag lite att fixa också. Först ska vi ha konsultation med ettorna eftersom vi ska göra brudstyling på dom nästa vecka, så jag måste fixa en klänning! Det kan Agnes få bidra med om hon itne har nån egen. Sen ska jag rinha lite sponsorer och så till visningen, och även fixa APUplats. Sen har vi säkert lite mer att fixa tills imorgon då vi ska gå igenom projektarbetet lite, känns som alla måste berätta hur långt man har kommit nu så vi får lite koll på allt. Inte långt kvar nu!!

Gävle teater
18.30
17 februari

Nej, mobilen är nyladdad med musik, nu blir det prommis =)
See ya <3


Kommentarer
Postat av: mikaela

jag är stolt över ditt nya blogg-liv hun!

Nu har jag äntligen nåt för att jag klickar in på din blogg varenda dag :P

2009-01-14 @ 00:03:09
URL: http://millmic.blogg.se/mikaela
Postat av: linnéa

ha ha

2009-01-14 @ 17:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0