hmmm

Första praktikdagen på studio M idag, gick riktigt fint fast det är lugnt nu i januari och innan löning :p Det är så det är. Sen skyndade jag mig hem och åt lite mat innan jag och Matilda körde ett träningspass på fjärran. Haha när vi kom hem så undrade hennes mamma om det fanns nån mat kvar till matlåda imorgon, matildas kommentar: Nej jag trodde att vi bara var tre som skulle äta: jag, jag och linnea. Haha pucko ;)

Helgens som skulle bli lugn har blivit ett kaos, men det ska bli roligt! Imorgon ska jag åka hem kl 12 och färga håret på syrran, sen ska jag hinna åka till mina modeller och prata och knäppa kort, och sen ska jag hem och helst hinna färga håret på syster nummer två =) Om allt går ihop under den dagen blir det kanske gävle och slick med empa ;) Men det är tyvärr ett stort MAYBE, måste hinna med det andra först. Lördag ska ajg och erika till bollnäs igen och fixa musik igen, sen blir det ljusdal och lite party med micki och elin ;D Söndag blir seeegdag och åka till gävle igen. Vaddå, x-tågen är min bästa vän. not.

Nu börjar jag reda ut det här känner jag, och hon har rätt, jag är inte mig själv. Jag är inte så glad nuförtiden, och jag vet inte varför. För mycket stress kanske, men kan man vara stressad undermedvetet? tycker inte att det är så mycket nu...
Fast kanske ändå, det är så mycket man ska veta och vara bra på och man vill göra allt så bra. Men det har inte riktigt funkat på ett tag nu, och när jag inte riktigt har kontroll över mitt liv så får jag panik, som ni vet. koll på allt vill jag ha, speciellt mig själv kan ju vara en fördel. jaja. i need to talk now.

nu ska jag planera min morgondag först och främst, sen får resten av helgen lösa sig ;)

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0